BMW: 'Hoofddoek slecht voor onze imago'

economie
121
11 jan '12
BMW heeft een opmerkelijke verklaring gegeven over een review van een programma waar een vrouw met hoofddoek te zien was.

Het automerk liet aan de distributeur van BMW en Mini in Turkije weten dat zij niet tevreden zijn met de beelden voor het automerk. De Turkse rallycoureur Burcu Cetinkaya kwam in een Turkse programma in beeld met een vriendin die een hoofddoek draagt. Op de foto’s met de BMW en Cetinkaya zag men dus ook de in hoofddoek gehulde Merve Sena Kilic. Dit tegen het zere been van het automerk die de auto's sponsorde.

Na een aantal maanden liet BMW weten niet gediend te zijn van de hoofddoek naast de BMW. Het zou slecht zijn voor het imago van het merk. De vrouwelijke coureur is dan ook haar sponsor kwijt. Zij liet weten dat ze in alle jaren en alle sponsorcontracten met grote automerken nog nooit zoiets heeft meegemaakt.

© TurkseInfo 2012
bmw
hoofddoek
imago
kilic
Log in met je MNL-ID
| wachtwoord vergeten?

Populaire tags
coronavirus
italië
rivm
griekenland
frankrijk
vluchtelingen
italie
utrecht
palestina
europa
atlasleeuwen
team marokko
frmf
casablanca
verenigde staten
golaso
politie
iran
eredivisie
turkije
syrië
hakim ziyech
caf
transfer talks
mohammed vi