Man komt op bizarre wijze om het leven

buitenland
13
29 feb '12
Een 43-jarige Amerikaan uit North Carolina heeft een bizarre vergissing met de dood moeten bekopen.

Gary Banning was op bezoek bij een vriend. Hij wilde wel wat drinken en zette een fles aan zijn mond die hij op het aanrecht in de keuken had aangetroffen. Er bleek benzine in te zitten, dus Gary spoog het spul uit, waarbij enkele druppels op zijn kleren terechtkwamen.Teleurgesteld liep hij naar buiten om een sigaretje te roken. Toen hij de sigaret opstak, vatte hij vlam.
 
Hij bezweek in een ziekenhuis aan de zware brandwonden die hij had opgelopen. Dit meldt de politie van Havelock, North Carolina.

© NOVUM 2012
gary banning
benzine
bizarre dood
Log in met je MNL-ID
| wachtwoord vergeten?

Populaire tags
coronavirus
italië
rivm
griekenland
frankrijk
vluchtelingen
italie
utrecht
palestina
europa
atlasleeuwen
team marokko
frmf
casablanca
verenigde staten
golaso
politie
iran
eredivisie
turkije
syrië
hakim ziyech
caf
transfer talks
mohammed vi