Er komen gouden tijden aan voor het Marokkaanse vervoerdersbedrijf Dislog. Onlangs wist het drie prachtige contracten met toonaangevende opdrachtgevers binnen te slepen, totale waarde van zo'n 200 miljoen dirham. Het bedrijf gaat een samenwerking aan met respectievelijk Duracell, Wella, Koleston en het Duitse Beiersdorf wat zaken doet in schoonheidsaccessoires en verzorgingsmiddelen (Nivea, Hansaplast en Labello). Deze contracten geven het bedrijf de exclusieve rechten om de producten over Marokko te distribueren.
De CEO van Dislog, Mehdi Bouamrani, laat het volgende weten over deze deal in een persbericht: 'We zijn erg verheugd samen te werken met deze opdrachtgevers. Deze samenwerking zal zo'n 200 miljoen dirham gaan genereren en maakt het voor ons mogelijk zo'n 30 extra banen te creëren.'
Met ruim 90.000 medewerkers over het hele land is Dislog een begrip in de Marokkaanse transportsector.