Marokko lanceert social media campagne om duurzaam reizen te promoten

marokko
1
15 mrt '17
Het Ministerie van Toerisme heeft samen met de Marokkaanse wereldreizigers (en echtpaar) Amal en Anass Yakine een social media campagne gelanceerd om de beste initiatieven op het gebied van duurzaam toerisme in Marokko te promoten.

De campagne met de hashtag  "#sustainable travel"  heeft als doel om het bewustzijn van het publiek over het concept van duurzaam toerisme in Marokko te verhogen, meldt Moroccoworldnews.

De Marokkaanse wereldreizigers  hebben veel steden bezocht waaronder Chefchaouen, Dakhla, Aoufous, N'Kob Ouarzazate en Marrakech en hadden een ontmoeting met de toerisme belanghebbenden die zijn genomineerd voor de 7e editie van de Marokkaanse awards voor duurzame toerisme, met de bedoeling het positieve effect van deze projecten op de lokale bevolking te laten zien.

De Marokkaanse wereldreizigers hadden ook een ontmoeting met vertegenwoordigers van het maatschappelijk middenveld voornamelijk afkomstig van de 'Talassemtane Vereniging voor Milieu en Biodiversiteit' (ATED) in Chefchaouen, de Sodev Marokko in Aoufous, en de Kasbah Baha Baha in N'kob.

© Redactie 2017
marokko
reizen
duurzaam
toerisme
Log in met je MNL-ID
| wachtwoord vergeten?