Rabat: Tweejarig meisje sterft na het eten van chips die over datum was

marokko
1
4 apr '18
Het kleine meisje stierf in het kinderziekenhuis in Rabat.
Een kind van twee jaar stierf vorige week in Rabat, na een voedselvergiftiging als gevolg van van het eten van chips die over datum was, geeft een verklaring van het ministerie van Volksgezondheid te kennen.

Volgens dezelfde bron werd het meisje op 19 maart opgenomen op de spoedeisende hulp van het kinderziekenhuis in Rabat. Ze had zeer hevige buikpijn in combinatie met diarree en overgeven.

Helaas bezweek het kind een paar uur later in het ziekenhuis aan de voedselvergiftiging.
© Redactie 2018
marokko
rabat
voedselvergiftiging
chips
over datum
Log in met je MNL-ID
| wachtwoord vergeten?

Populaire tags
coronavirus
italië
rivm
griekenland
frankrijk
vluchtelingen
italie
utrecht
palestina
europa
atlasleeuwen
team marokko
frmf
casablanca
verenigde staten
golaso
politie
iran
eredivisie
turkije
syrië
hakim ziyech
caf
transfer talks
mohammed vi