Centrale Danone probeert Marokkaanse consument weer voor zich te winnen

marokko
0
22 mrt '19
De dochteronderneming van de wereldwijde voedselgigant heeft de lancering aangekondigd van een nieuw melkassortiment genaamd 'Centrale Ta9alid Bladi'.

Centrale Danone heeft, na de boycotcampagne, een charmeoffensief ingezet om de Marokkaanse consument weer voor zich te winnen met 'Centrale Ta9alid Bladi'.

Zoals de naam al doet vermoeden, is de nieuwe reeks geïnspireerd op Marokkaanse culinaire tradities en aroma's die hun specifieke eigenschappen bepalen. Er werden twee smaken gekozen voor de lancering van het nieuwe assortiment, namelijk oranjebloesem en kokoscake.

Centrale Danone heeft ook een speciale verpakking ontworpen voor dit nieuwe assortiment.

"Dit idee ontstond vanuit de wens van het merk Centrale om consumenten innovaties aan te bieden die melk centraal stellen in gezinsmomenten door een nieuwe smaakbeleving aan te bieden", aldus het merk in een verklaring.

© Redactie 2019
marokko
centraledanone
ta9alidbladi
charmeoffensief
Log in met je MNL-ID
| wachtwoord vergeten?