Britse ambassadeur Marokko opnieuw kritiek op Royal Air Maroc

marokko
2
10 feb '20
Opnieuw heeft de Britse ambassadeur in Marokko Thomas Reilly kritisch uitgehaald naar Royal Air Maroc (RAM)

De functionaris hekelde de gebrekkige informatievoorziening en klantenservice van de luchtvaartmaatschappij na de vertragingen als gevolg van de storm Clara. "Gisteren was een zeer moeilijke dag voor alle passagiers en luchtvaartmaatschappijen, inclusief RAM: alle begrip voor gezien storm Clara. Maar het gebrek aan klantenservice, informatie, respect en ontvankelijkheid zijn onaanvaardbaar", twitterde Reilly.


Het is niet de eerste keer dat Reilly zich kritisch uit over RAM. De ambassadeur wordt alom gecrediteerd voor het beïnvloeden van verandering die recentelijk door RAM worden doorgevoerd. Zijn scherpe kritiek op RAM, wiens vluchten hij regelmatig heeft gebruikt in zijn reizen tussen Casablanca en Londen, is de aandacht van de RAM-directie niet ontgaan.

Ook bij dit incident heeft Reilly naar eigen zeggen eerst contact gezocht met RAM-personeel alvorens zijn gal te spuwen op Twitter. RAM heeft de ambassadeur in het verleden verzocht "zijn zorgen niet meer te delen op sociale netwerken".

Door de slechte informatievoorziening en klantenservice besloot Reilly toch zijn ervaring te delen met zijn volgers. Dat werd hem niet geheel ten dank afgenomen. Sommigen bekritiseerden Reilly voor het misbruiken van zijn ambt en het uitlichten van de Marokkaanse vliegmaatschappij.

© MAROKKO.NL 2020
marokko
thomas reilly
ram
royal air maroc
storm clara
Log in met je MNL-ID
| wachtwoord vergeten?